Fizetési módok

Válaszd ki, hogyan szeretnél fizetni a Forfino termékekért: átvételkor készpénzben, banki utalással vagy online kártyás fizetéssel. Fizetéskor kiválaszthatod a számodra leginkább megfelelő fizetési módot.

Az oldalon csak 18. életévüket betöltött személyek vásárolhatnak.

Megrendeléskor lehetőséged van a különböző fizetési módok közül kiválasztani a számodra legmegfelelőbbet:

Átvételkor készpénzben

Rendelésed összegét átvételkor, a futárszolgálat munkatársának készpénzben tudod kifizetni. Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a tranzakciót, javasoljuk, hogy tarts magadnál a rendelés teljes, pontos összegével megegyező készpénzt. Amennyiben a rendelésed két külön csomagban érkezik, a két csomagot külön-külön kell kifizetned a futárszolgálatnak.

Utánvét kezelési költség
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhozszállítás esetén bruttó 800 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

Fizetési banki átutalással

Egyenlítsd ki rendelésed kényelmesen, banki átutalással. Megrendelésedet követően - amennyiben a rendelés minden eleme teljesíthetővé válik - egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk e-mail-ben, (amit akár a személyes oldalad, rendelések menüpontból is letölthetsz), amelyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.

Szállítási módok

Házhozszállítás futárszolgálattal

20 000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítás díja 2 190 Ft, 20 000 Ft felett pedig ingyenes.

Utánvét kezelési költség
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhozszállítás esetén bruttó 2 890 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általában 8-16 óra között történik a DPD, illetve az MPL futárszolgálat által. A kiszállítás megkezdéséről e-mail-ben tájékoztatunk.

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat egy újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Kérjük, hogy a csomagot még átvételkor ellenőrizd le a futár jelenlétében!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Szerződött futárszolgálti partnerünk
Csomagodat az összekészítés után átadjuk a szerződött futárszolgálati partnerünknek, amelyről e-mail-ben értesítést küldünk, valamint a csomagszámot megtekintheted a Személyes menü, Rendelések menüpontban is, amellyel nyomon követheted a rendelésed útját a partnerünknél.

x
A honlapunk böngészésével automatikusan hozzájárul a cookie-k használatához. Adatkezelési tájékoztató Ok