Fizetési módok

Válaszd ki, hogyan szeretnél fizetni a Forfino termékekért: átvételkor készpénzben, banki utalással vagy online kártyás fizetéssel. Fizetéskor kiválaszthatod a számodra leginkább megfelelő fizetési módot.

Az oldalon csak 18. életévüket betöltött személyek vásárolhatnak.

Az alábbiakban további információkat olvashatsz a különféle fizetési módokról.

Átvételkor készpénzben

Rendelésedet átvételkor, készpénzben fizeted. Rendelésed összegét a futárszolgálat munkatársának tudod kifizetni. Hogy megkönnyítsük a tranzakciót, javasoljuk, hogy tarts magadnál a rendelés teljes, pontos összegével megegyező készpénzt.

Ha a rendelésed két külön csomagban érkezik, a két csomagot külön-külön kell kifizetned a futárszolgálatnak.

UTÁNVÉT KEZELÉSI KÖLTSÉG
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor kész- pénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 800 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

Fizetési banki átutalással

Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással.

Megrendelést követően - ha a rendelés minden eleme kiszolgálhatóvá válik - egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk (e-mail üzenetben, amit akár a személyes oldalad, rendelések menüpontból is letölthetsz), melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat:

bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.

Szállítási módok

Házhozszállítás futárszolgálattal

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS 20 000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítás díja 1 990 Ft, 20 000 Ft felett pedig ingyenes a szállítás.

UTÁNVÉT KEZELÉSI KÖLTSÉG
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 2 790 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik a DPD illetve MPL futárszolgálat által. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

SZERZŐDÖTT FUTÁRSZOLGÁLATI PARTNERÜNK ELÉRHETŐSÉGEI
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a csomagszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját a partnerünknél.

 SimplePay vásárlói tájékoztató
x
A honlapunk böngészésével automatikusan hozzájárul a cookie-k használatához. Adatkezelési tájékoztató Ok