Fizetési módok
Válaszd ki, hogyan szeretnél fizetni a Forfino termékekért: átvételkor készpénzben, banki utalással vagy online kártyás fizetéssel. Fizetéskor kiválaszthatod a számodra leginkább megfelelő fizetési módot.
Az oldalon csak 18. életévüket betöltött személyek vásárolhatnak.
Megrendeléskor lehetőséged van a különböző fizetési módok közül kiválasztani a számodra legmegfelelőbbet:
Átvételkor készpénzben
Rendelésed összegét átvételkor, a futárszolgálat munkatársának készpénzben tudod kifizetni. Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a tranzakciót, javasoljuk, hogy tarts magadnál a rendelés teljes, pontos összegével megegyező készpénzt. Amennyiben a rendelésed két külön csomagban érkezik, a két csomagot külön-külön kell kifizetned a futárszolgálatnak.
Utánvét kezelési költség
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhozszállítás esetén bruttó 800 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
Fizetési banki átutalással
Egyenlítsd ki rendelésed kényelmesen, banki átutalással. Megrendelésedet követően - amennyiben a rendelés minden eleme teljesíthetővé válik - egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk e-mail-ben, (amit akár a személyes oldalad, rendelések menüpontból is letölthetsz), amelyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.
Szállítási módok
Házhozszállítás futárszolgálattal
20 000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítás díja 2 390 Ft, 20 000 Ft felett pedig ingyenes.
Utánvét kezelési költség
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhozszállítás esetén bruttó 2 890 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általában 8-16 óra között történik a DPD, illetve az MPL futárszolgálat által. A kiszállítás megkezdéséről e-mail-ben tájékoztatunk.
Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat egy újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Kérjük, hogy a csomagot még átvételkor ellenőrizd le a futár jelenlétében!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Szerződött futárszolgálti partnerünk
Csomagodat az összekészítés után átadjuk a szerződött futárszolgálati partnerünknek, amelyről e-mail-ben értesítést küldünk, valamint a csomagszámot megtekintheted a Személyes menü, Rendelések menüpontban is, amellyel nyomon követheted a rendelésed útját a partnerünknél.